Κυριακή 5 Μαΐου 2013

''Ήρθαν τα πασχαλιόγιορτα'' - Παραδοσιακό πασχαλιάτικο τραγούδι από το Κωσταράζι. (Βίντεο)


Παραδοσιακό πασχαλιάτικο τραγούδι της περιοχής του Κωσταραζίου.


Οι στίχοι:

''Ν' ήρθαν τα πα' ν' ήρθαν τα πα'
Ν' ήρθαν τα πασχαλιόγιουρτα

Ν' οι 'πίσημες οι μέρες πουλάκι μου
Ν' οι πίσημες οι μέρες αηδονάκι μου

Βαν' ο Μιχα' βαν' ο Μιχα'
Βαν' ο Μιχάλης τα' ργανα

Κι ο Γιάννης τα χηλνίκια πουλάκι μου
Κι ο Γιάννης τα χηλνίκια ν' αηδονάκι μου

Κι απ' τα τραγού' κι απ'τα τραγού'
Κι απ' τα τραγούδια τα πολλά

Κι απ' το βαρύν ηχώτα πουλάκι μου
Κι απ'το βαρύν ηχώταν αηδονάκι μου

Σηκώθηκε σηκώθηκε
Σηκώθηκεν ο κουρνιαχτός 

Κι έσκρωψεν η αντάρα πουλάκι μου
Κι έσκρωψεν η αντάραν αηδονάκι μου

Χάσαν οι μά' χάσαν οι μά'
Χάσαν οι μάνες τα παιδιά

Και τα παιδιά τις μάνες πουλάκι μου
Και τα παιδιά τις μάνες αηδονάκι μου

Χάσαν κι οι γ'ναί' χάσαν κ οι γ'ναί'
Χάσαν κι οι γ'ναίκες τσ' άντρες τους

Κι οι άντρες τις γυναίκες πουλάκι μου
Κι οι άντρες τις γυναίκες αηδονάκι μου''