Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

“Παιδιά μου, ξεκινήστε το σχολειό με αισιοδοξία”

mitropolitis_kastorias_serafeim_0218Του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καστορίας κ.κ. Σεραφείμ


Παιδιά μου πολυαγαπητά και αγαπητοί μου εκπαιδευτικοί,

Στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς μου δίνεται και πάλι η ευκαιρία να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου να έχετε πλούσια την ευλογία του Θεού αυτόν τον καινούργιο σχολικό χρόνο.

Μαζί με αυτές τις ευχές μου που γίνονται καθημερινές προσευχές, δώστε μου τη χαρά να μεταφέρω σε όλους σας ένα μήνυμα για την τραγωδία που βιώνει ο τόπος μας και πως μπορούμε να αντισταθούμε και να παλέψουμε σ΄αυτές τις δύσκολες ώρες. Και αυτό το μήνυμα είναι η αισιοδοξία.

Ό,τι είναι ο ήλιος για τον κόσμο είναι η ελπίδα και η αισιοδοξία για τη ζωή.

Όπως ο ήλιος φωτίζει, θερμαίνει και ζωογονεί έτσι και η αισιοδοξία οδηγεί τον άνθρωπο σε άριστα αποτελέσματα. Ο σπουδαστής κουράζεται γιατί ελπίζει σε ένα καλύτερο μέλλον. Οι διδάσκαλοι, οι παιδαγωγοί, οι γονείς, αγωνίζονται για να χτίσουν ένα καλύτερο κόσμο. Ο καλλιτέχνης για να δημιουργήσει, ένα τέλειο καλλιτέχνημα. Ο ασθενής υποβάλλεται σε θεραπείες με την προσδοκία να αποκτήσει το ανώτατο αγαθό που είναι η υγεία. Ο κάθε άνθρωπος παλεύει με τα μανιασμένα κύματα αυτής της ζωής για να πετύχει, να κερδίσει κάτι στον κόσμο αυτό ή χρησιμοποιώντας την αληθινή φιλοσοφία να γίνει πολίτης της αιωνίου ζωής.

Ο άνθρωπος, λοιπόν, είναι πλασμένος να ελπίζει μέχρι την τελευταία στιγμή και ως αισιόδοξος να πατάει πάντοτε στο σταθερό έδαφος της πίστεως και της ελπίδος. Και το πετυχαίνει αυτό όχι με μαγικό τρόπο αλλά με καθημερινό αγώνα και κυρίως με τη μυστική κοινωνία με το Θεό και την παρουσία της χάριτός Του.

Για μας που πιστεύουμε στο Χριστό, δεν πρέπει να βρισκόμαστε στα φοβερά σταυροδρόμια της απελπισίας και της απαισιοδοξίας. Ο Χριστός μάς παρακαλεί καθημερινά με τον σωτήριο λόγο Του.

«Χαίρετε και αγαλλιάσθε..

..χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε».

Αυτή τη χαρά και αυτή την αισιοδοξία σας εύχομαι να έχετε όλη τη χρονιά. Με αυτό το πνεύμα να πορευθείτε όχι μόνο τώρα αλλά πάντοτε. Και στα ευχάριστα και στα δυσάρεστα. Γιατί απλούστατα συνθέτης της ζωής μας είναι ο Θεός, ο γεμάτος αγάπη και στοργή για τον κάθε άνθρωπο.

Παιδιά μου Σας ασπάζομαι όλους στο όνομα του Κυρίου μας.

Χαιρετώ με ιδιαίτερη αγάπη του γονείς και τους εκπαιδευτικούς σας και σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου υγεία, χαρά και αισιοδοξία.

Με το πλήρωμα της αγάπη μου

Ο Επίσκοπός σας

Ο Καστορίας Σεραφείμ